Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.
Po penkerių kūrybinės kelionės metų prabangus sedanas pakeitė įvaizdį – penktosios kartos Lexus flagmanas virto visiškai nauja meno forma. Mūsų dizaineriai visuomet stengiasi išplėsti galimybių ribas, tačiau šis naujausias LS modelis atveria dar platesnius horizontus ieškant naujoviškų technologinių sprendimų. Iš pagrindų atnaujintas automobilis išsiskiria nepriekaištingu manevringumu bei įkvepiančia dinamika. Šiems privalumams nė kiek nenusileidžia jo išskirtinis komfortas ir prabanga.
Nuo pašalinių garsų apsaugotą LS saloną puošia origamio stiliumi sukurta gofruota durelių apdaila, Shimamoku medienos raštai ir japonų stiklo raižybos (Edo Kiriko) įkvėpti dekoratyviniai elementai, papildantys Takumi meistrų išdailintas odines sėdynes.
Naujasis LS persmelktas japonų svetingumo dvasios. Vos palietus durelių rankenėlę, automobilis pasikelia, kad vairuotojui būtų patogiau įlipti, o šoninės priekinių sėdynių atramos nusileidžia, kviesdamos užimti savo vietą.
Automobilis gali tapti poilsio oaze: siūlomos 28 kryptimis reguliuojamos priekinės sėdynės su taškinio masažo (shiatsu) funkcija, o gale sėdintys keleiviai gali naudotis nuleidžiamomis kojų atramomis su 7 taškinio masažo programomis ir papildomais šildytuvais.
LS toliau diktuoja naujus dinamikos, sklandaus ir tylaus važiavimo bei degalų ekonomijos standartus, nesvarbu, ar būtų varomas daugiapakopės hibridinės sistemos ar 3,5 l V6 benzininio variklio su dviem turbokompresoriais.
Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.