Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.
Žengiantis su laiku. Nuolat kintantis. Bet išliekantis savimi. Laikui nepavaldus sportinis automobilis, turintis tai, kas geriausia.
Geras dizainas turėtų būti naujoviškas. Taip pat ir technologija. Tad ir naujojo „Carrera“ salono interjere matyti ryškių naujų bruožų – atspindimos senosios stiprios savybės ir plečiamos naujos galimybės.
Greitėja net lėtėdamas. Regis, paradoksas, bet visus 70 metų, kiek trunka tobulinimo ir kūrimo darbas, mums tai buvo taip pat svarbu, kaip priversti jūsų širdį plakti smarkiau užvedus savo „Porsche“. Tai ypač pasakytina apie automobilių sporte patvirtintus „Porsche“ keraminius kompozitinius stabdžius (PCCB). Jų keraminiai diskai yra ypač lengvi, skersmuo priekyje yra 410 mm, o gale 390 mm – kad stabdymo charakteristikos būtų dar geresnės. Būdinga: geltonai nudažytos fiksuotos stabdžių apkabos ant priekinės ir galinės ašių. Taip pat būdinga: nepaprastos eksploatacinės savybės atsiskleidžia prireikus sulėtinti ar pagreitinti.
Negalima suderinti įspūdingo sportinio važiavimo ir nepriekaištingo komforto? Su tuo visiškai nesutinkame. „Carrera“ visada jungė šiuos dalykus – taip, kaip tai gali tik „Carrera“. Jis visada įspūdingas, labai ergonomiškas, su kokybiškomis salono medžiagomis. Jame daug galimybių individualiai padaryti patogesnį ir sportiškesnį.
Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.